Reklama:
Reklama:
Reklama:

Popularne na forum

2 komentarz
ostatni 8 miesięcy temu  
/ gość
a uderzenie było mocne? i ile lat ma córka
2 komentarz
ostatni 8 dni temu  
/ gość
Witam, dopiero zaczynam leczenie trądziku. Na początku będę zażywać Tetralysal i Verospiron, potem przerwa 24 dni i lek zaczynający się na I a kończący na K. Dermatolog mówił mi o bardzo możliwym wystąpieniu suchości skóry itp. W związku z tym zastanawiam się nad zmianą pielegnacji skóry twarzy. Do tej pory używałam głównie żelu Peel Mission UpWashing Acne Skin z kwasem azelainowym, kremu (głównie na niedoskonałości) Dermomedica Azelaic Cream oraz kremu (nawilżającego) Alantan Dermoline. Czy powinnam zmienić pielęgnacje i skupić się tylko na produktach nawilżających/regenerujących?
1 komentarz
ostatni 8 miesięcy temu  
Hej, ja próbowałam wszystkiego. Dopiero octenisept pomógł. Spryskiwałam bezpośrednio na zmiany i zostawiałam aż wyschnie. Szybko pomogło
19 komentarz
ostatni 8 miesięcy temu  
/ gość
Witajcie jak w tytule , czy to zwykły pieprzyk czy też jakaś poważniejsza zmiana ? czy musze z tym udać sie do lekarza dermatologa ??
1 komentarz
ostatni 3 miesiące temu  
/ gość
Mam to samo.. żadne maści nie pomagają
2 komentarz
ostatni 3 miesiące temu  
/ gość
Ja to powiazalem ze środkiem do garbowania skóry, którego używa się przy produkcji rękawic skórzanych. Jak ponoszę rękawiczki robocze skórzane..... Trzeba kupować te robione w 100 %w unii od naszych producentów. Są 3 razy droższe ale zdrowsze. Chociaż nie wiadomo do końca gdzie farbują skory
21 komentarz
ostatni 8 miesięcy temu  
/ gość
3 komentarz
ostatni 9 dni temu  
/ gość
Reklama: