Reklama:

Czerwone dłonie. (50)

Forum: Dermatologia - grupa dla rodziny i pacjenta

gość
12-09-2012, 15:23:24

cześć wszystkim mam ten sam problem . czy uważacie może że jest w Nas jakiś stan zapalny lub jakaś bakteria którą ciężko zlokalizować czy w ogóle znaleźć ?
Początkująca
14-09-2012, 11:41:03

ja także mam problem z czerwonymi dłoniami, robią mi się czerwone gdy wracam do domu jesienią czy zimą, gdy jest zimno na dworze i rozgrzewają się w domu, a także gdy napiję się mocniejszego alkoholu,moim zdaniem jest to wina odmrożenia dłoni, przynajmniej w moim wypadku, gdyż nosiłam bardzo cienkie rękawiczki podczas gdy było bardzo zimno i mi przemarzły strasznie dłonie, poza tym może to być problem z krążeniem.
gość
26-11-2012, 20:14:17

Witam mam ten sam problem, studiuję farmację, więc wiem jak temu zadziałać. Kupcie obie w aptece masć tranową. Smarujcie nia dłonie 3 razy dziennie działa super:0 Pozdrawiam Farmaceutka
gość
06-02-2013, 11:21:44

Witajcie,
mam ten sam problem - kiedy moje ręce są skierowane w dół robią się czerwone, ale już po pół minuty są niestety koloru beżowo-oliwkowego, nawet palce zaczynają sinieć. Ale kiedy je podniosę do góry wracają do normalnego koloru, ale też szybko się robią sine, ciemne. Pomóżcie, co to może być? Nigdy nie miałam odmrożeń ani problemów z układem krążenia
gość
18-04-2013, 08:02:51

Czy istnieje jakis zabieg który moglby raz na zawsze pozbawic nas skutkow odmrożeń? Bo kremy i maści wiadomo ze nie działają na dłuższą metę. Mam na myśli zabiegi medycyny estetycznej i chirurgie, slyszalam o jonoforezie. Ktos cos wie, a moze probowal?
gość
21-06-2015, 20:20:07

Witam! Mi pomogło naprzemienne moczenie rąk w ciepłej i zimnej wodzie i smarowanie kremem na noc i przed wyjściem na dwór, na razie nie jest wspaniale, ale widać róznicę.
gość
05-04-2016, 21:00:16

Ja mam to samo nie wiem co robić. Czasem niektórzy sie pytają dlaczego tak mam ale ja nie wiem :( Jak to leczyć?
gość
05-12-2016, 12:44:47