Reklama:
Reklama:
Reklama:

Popularne na forum

Witam ,pojawiły się z nikąd i nie chcą zniknąć ,czy ktoś tutaj orientuje się co to może być?
1 komentarz
ostatni 3 miesiące temu  
To łupież pstry proszę kupić nizoral i szampon nizoral
21 komentarz
ostatni 8 miesięcy temu  
/ gość
7 komentarz
ostatni 9 miesięcy temu  
/ gość
[CYTAT] gość 20-03-2026, 10:48:16 Jak tam kolego który leczył się cutivate i protopic? Obyło się bez nawrotów? Ja właśnie też zaczynam terapię bo bezradność lekarzy mnie przeraża. Albo nie widzą problemu, albo mówią, że to przewlekłe drożdżaki (leki przeciwgrzybicze doustne jak i maści nie zmieniają nic)[/CYTAT] Cześć. Cały czas muszę używać Protopic 1x na 3-5 dni żeby nie wracało. Jak zapomnę tydzień to wraca. Ale generalnie temat został zamknięty. Niestety to autoimmunologiczna franca więc może być, że zostanę z Protopic do końca życia. Ale działa i żyję już spokojnie.
57 komentarz
ostatni miesiąc temu  
/ gość
Witam, od około dwóch tygodni pojawiaja sie na moim ciele swedzace punkty, ktore ppd wplywem drapania dostaja czerwony puncik w srodku, z ktorego wycieka przezroczysty plyn. Te punkty pjawiaja sie na dloniach, twarzy, nogach i rekach, o roznej porze dnia i nocy, w domu i poza nim. Na twarzy puchna i sa cieple w dotyku. Leki przeciwalergiczne usmierzaja swiad ale problem nadal istnieje.
1 komentarz
ostatni 7 miesięcy temu  
/ gość
Kutafiszaj, idź do dermatologa.
2 komentarz
ostatni 5 miesięcy temu  
/ gość
[CYTAT] gość 02-11-2024, 12:19:25 I co to było? Chciałabym wiedzieć bo mam to samo[/CYTAT]
4 komentarz
ostatni 9 miesięcy temu  
/ gość
To jest łupież pstry.Wyleczylam clotrimazolem. Nizoral też jest pomocny
21 komentarz
ostatni 8 miesięcy temu  
/ gość
Reklama:
Reklama: